Sunday 21 April 2013


LLidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia dalam terbitannya semalam menyatakan bahawa ceramah Salahuddin Ayub Naib Presiden PAS bersama dengan Lim Kit Siang, Penasihat DAP di Johor Bahru langsung tidak mendapat sambutan.. Dikatakan cukup hambar dan sekitar 200 orang jer hadir.

Patutlah Utusan Malaysia asyik kalah bila kena saman...kaki penipu dan pemfitnah cukup dahsyat sekali...Belum pernah dalam sejarah akhbar yang paling kuat menipu macam Utusan..

Cuba lihat betul-betul 3 rakaman gambar ceramah Salahuddin dengan Lim Kit Siang..

Adakah jumlahnya sekitar 200 orang saja?.. Tiada untungnya media milik UMNO menipu sebab kini maklumat dihujung jari.

Sebab itu rakyat yang celik IT langsung tidak percayakan media kepunyaan UMNO/BN terutamanya dari kelompok anak-anak muda.. Kelompok yang menentukan kalah menangnya PRU 13 kali ini.

Kalau Utusan masih juga dengan perangai tegarnya menipu dan memfitnah pihak PR, maka tunggu saja selepas keputusan PRU 13 nanti. -omakkau











ULASAN GB

PENIPUAN & FITNAH seakan sudah menjadi budaya dan darah daging UMNO, daripada presidennya, para menterinya, akhbarnya, bloggernya, para ulamak tua dan mudanya.

Komain pantas mulut mereka bercakap dan tangan mereka menulis penipuan-penipuan dan fitnah-fitnah demi untuk mempertahankan nyawa parti UMNO BN yang sedang nazak itu.

Hukum kebenaran dan keadilan akan tetap mengambil tempatnya: yang menipu dan memfitnah akan tetap terhumban ke lembah kehinaan!

0 comments:

Post a Comment

Pengikut

My Blog List

Friends